چه داستانهایی برای یادگیری زبان بهترند؟

منتشر شده در: 6 بهمن 1400 ، 18:11

چه داستانهایی برای یادگیری زبان بهترند؟

How Writing a Book Helped Me Get to Know Myself - Writing and Wellness

در بخش اول، نحوه استفاده از داستان‌ها و علمی را دیدیم که داستان‌ها را برای یادگیری مؤثر می‌سازد. اما چه چیزی باعث می‌شود که داستان‌ها به‌طور خاص روشی قدرتمند برای یادگیری زبان‌های خارجی باشند. بهترین آموزشگاه زبان تهران

چه چیزی داستان ها را برای یادگیری زبان خوب می کند؟

برای شروع، به یاد داشته باشید که یادگیری یک زبان فقط به معنای یادگیری کلمات جدید یا قواعد دستور زبان نیست. دانستن زبان به معنای درک فرهنگ، و توانایی تعامل با دیگران است. وقتی با داستان یاد می گیرید، فقط یک زبان را یاد نمی گیرید، بلکه یاد می گیرید که از آن زبان نیز استفاده کنید.

دانش جهان موجود

وقتی با داستان ها یاد می گیرید، با زبانی شروع می کنید که از قبل می فهمیدید - زبان جهانی داستان. یادگیری یک زبان جدید به معنای یادگیری مجموعه ای جدید از ابزارها برای بیان ایده هاست. و اگر از قبل خود ایده ها را درک کرده باشید، یادگیری ابزارها بسیار آسان تر خواهد بود.

معنی

بزرگترین کشش هنگام خواندن یک داستان این است که بفهمید بعد چه اتفاقی می افتد. بنابراین، یادگیری با داستان به این معنی است که شما به جای گرامر زبان، روی رویدادهای داستان تمرکز کنید. این تمرکز بر معنا، به شما کمک می کند تا از همان ابتدا با زبان ارتباط برقرار کنید. بهترین آموزشگاه آیلتس تهران

موضوع

در داستان ها، هر کلمه در متن ظاهر می شود. اگر کلمه ای را در متن ببینید، به احتمال زیاد روش صحیح استفاده از آن را یاد خواهید گرفت، به خصوص اگر کلمه جدید برای داستان مهم باشد. کلمات مهم و الگوهای دستور زبان به طور مرتب در داستان ها تکرار می شوند و فرصت های زیادی برای یادگیری آنها به شما می دهند.

انگیزه

یک داستان خوب باید شما را علاقه مند و درگیر کند، و کشف whodunit یکی از انگیزه های نهایی برای ادامه خواندن است. بنابراین، داستان ها به شما دلیلی برای ادامه یادگیری می دهند. اگر برای انگیزه گرفتن با آزمون گرامر پایان ترم تلاش می کنید، داستان ها با افزودن رنگ و شور به یادگیری شما، جایگزین انگیزشی را ارائه می دهند.

سواد فرهنگی

درک فرهنگ محلی به اندازه یادگیری خود زبان مهم است. داستان ها از طریق رویدادهای داستان و تعامل بین شخصیت ها، درس هایی در مورد فرهنگ می آموزند. یادگیری با داستان به شما کمک می کند تا در فرهنگ زبان باسواد شوید.

واکنش

وقتی یک داستان خوب می خوانید، یک واکنش شخصی به داستان دارید. چه مثبت و چه منفی، یک واکنش یک پاسخ انسانی است. بنابراین، با یادگیری یک زبان خارجی از طریق داستان، و درگیر شدن از نظر احساسی، زبان را به بخشی معتبرتر از زندگی خود تبدیل می کنید.

یادگیری از طریق داستان دیگر فقط اطلاعات سیاه و سفید در صفحات کتاب درسی نیست. تمام جزئیات زبان با رنگی باشکوه ظاهر می شود. داستان ها به شما این امکان را می دهند که بر ارتباطات تمرکز کنید و به دانش عمیق و قدرتمندی از زبان منجر شوید، درست به همان روشی که کودکان زبان اول خود را یاد می گیرند.