بررسی هدفون نویز کنسلینگ Beats Studio3 Wireless

منتشر شده در: 9 اردیبهشت 1400 ، 07:44

بررسی هدفون نویز کنسلینگ Beats Studio3 Wireless

مدتی است که هدفون های دارای قابلیت حذف نویز فعال توسط Bose و Sony تولید می‌شوند. اما مارک Beats متعلق به اپل نیز دارای چند هدفون از بین برنده نویز فعال است. آیا Beats Studio3 Wireless می‌تواند از رقبای خود پیشی بگیرد؟

Beats Studio3 Wireless مناسب چه کسانی است؟

  • علاقه مندان به موسیقی های باس دار باید این هدفون را تهیه کنند. به عبارت دیگر، این مدل برای طرفداران سرسخت Beats ساخته شده است.
  • کاربران آیفون که می‌خواهند از ویژگی های تراشه W1 بهره مند شوند.

تجربه استفاده از Beats Studio3 Wireless چگونه است؟

هدفون بی سیم Beats Studio3 از پلاستیک نرم و ماتی ساخته شده است که لمس آن بسیار لذت بخش است. این هدفون به آن اندازه که فکر می‌کنید جاذب اثر انگشت نیست و کاپ های گوش با مخمل خوبی پوشانده شده‌اند. من می‌توانم این هدفون را بدون خستگی برای ساعت ها استفاده کنم، اگرچه روکش چرم پس از چند ساعت گرم می‌شود. موارد گفته شده در مورد هدبند نیز صدق نمی‌کند، زیرا هدبند از پلاستیک سخت و محکم ساخته شده است که به صورت محکم روی سر جای می‌گیرد.

می‌توانید به سرعت هدفون را برای عزیمت به سفر جمع کنید و لازم به ذکر است که هدبند آن نیز قابل تنظیم است. Studio3 Wireless محکم است و در برابر پیچش های جزئی دوام می‌آورد. خوشبختانه، یک قاب حمل محکم همراه محصول عرضه می‌شود که من توصیه می‌کنم که در صورت تصمیم به حمل هدفون، از آن استفاده کنید.

چندین دکمه متفاوت روی هدفون قرار دارد و علی رغم ظاهر متقارن هدفون، همه آن ها در سمت چپ قرار گرفته‌اند. با یک بار کلیک بر روی نشان "b" در کاپ گوش چپ، مکث یا پخش موسیقی انجام می‌شود، با دو بار ضربه به آهنگ بعدی منتقل می‌شوید و با سه مرتبه ضربه به آهنگ قبلی باز می‌گردید. همچنین می‌توانید دکمه را فشار داده و نگه دارید تا به دستیار هوشمند تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید. بالا و پایین آرم "b" جایی است که کنترل های افزایش و کاهش صدا جایگذاری شده‌اند.

چگونه Beats Studio3 Wireless را متصل کنید؟

هدفون Beats Studio3 از کدک های بلوتوثی SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و دارای کلاس 1 بلوتوث و تراشه W1 کاملا اختصاصی اپل است. اگر از کاربران محصولات اپل هستید، به طور خودکار قادر خواهید بود تا بدون نیاز به جفت شدن مجدد با آن، به همه دستگاه های iCloud خود متصل شوید. اگر از Android استفاده می‌کنید، باید با باز کردن تنظیمات بلوتوث خود، روش قدیمی جفت سازی را پیش بگیرید. قدرت اتصال نیز بدون توجه به سیستم عامل قوی است. کاملاً مطمئنم که بنا به دلایلی که واضح است عملکرد در iOS بهتر است. با این حال، تقریباً نیمی از آزمایشات من بر روی Pixel 2XL انجام شد و هیچ مورد آزار دهنده ای را تجربه نکردم، بنابراین عملکرد در این قسمت خوب است.

مطمئنم که افراد زیادی مثل من، ویدئوهای YouTube زیادی را تماشا می‌کنند و لازم به ذکر است که Studio3 Wireless هیچ تأخیر صوتی ای در iOS و Android ندارد. من حدس می‌زنم که اگر طرفدار فیلم های قدیمی کونگ فو هستید، خوشحال خواهید شد، گرچه این خبر خوبی برای همه کاربران است.

به طور کل قدرت اتصال کاملاً خوب بود و هیچ مشکلی در iOS یا Android به چشم نخورد.

در پایین کاپ گوش سمت چپ ورودی 3.5 میلی متری قرار دارد، بنابراین می‌توانید کابل صوتی دارای میکروفون و ریموت را به هدفون وصل کنید. و قبل از اینکه بپرسید باید بگویم که این هدفون با کابل lightning و یا دانگل همراه عرضه نمی‌شود، که کاملاً منطقی است. با حرکت به سمت کاپ گوش راست، متوجه خواهید شد که در ظاهر کاملا یکسان با کاپ چپ به نظر می‌رسد اما هیچ کاری انجام نمی‌دهد. در این قسمت فقط یک آرم Beats به چشم می‌خورد که در زیر آن، دکمه روشن/ خاموش و پنج چراغ LED کوچک را پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد که از میزان شارژ باقیمانده مطلع شوید. اگر جز کاربران Ios هستید، می‌توانید با دوبار ضربه زدن روی دکمه روشن/ خاموش، ویژگی حذف نویز فعال را خاموش و روشن کنید. برای حذف نویز فعال در Android ، باید برنامه Beats را دانلود کنید. در انتها، در پایین کاپ، یک درگاه micro-USB قرار دارد.

عملکرد حذف نویز فعال چگونه است؟

امروزه، ویژگی حذف نویز فعال یکی از امتیازات این مدل از هدفون ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید ANC را به دو روش روشن یا خاموش کنید: یکی از روش ها با دوبار کلیک کردن روی دکمه روشن/ خاموش و دیگری در برنامه تنظیمات بلوتوث در iOSمی‌باشد. در Android ، این گزینه را در اختیار ندارید، اما اگر برنامه Beats را دانلود کنید، می‌توانید وضعیت ANC را تغییر دهید. هدفون به طور پیش فرض همیشه در وضعیت ANC روشن می‌باشد و با میزان صدای موجود در اطرافتان سازگار است.

دوام باتری چقدر است؟

ظبق ادعای شرکت سازنده، با روشن بودن ویژگی حذف نویز فعال 22 ساعت و بدون آن، 40 ساعت پخش مداوم خواهید داشت. برای مقایسه، Bose ادعا می‌کند که در هدفون QC35 حدود 20 ساعت پخش مداوم ارائه می‌شود. در تست ما در این بخش، با 100٪ حجم صدا و با ANC روشن، 10 ساعت و 12 دقیقه پخش مداوم را ثبت کردیم، بنابراین اگر نخواهید گوش های خود را منفجر کنید، رسیدن به مقدار زمان ادعا شده توسط سازنده، چندان دشوار نیست.

آیا صدای Beats Studio3 Wireless خوب است؟

وقتی صحبت از هدفون هایی می‌شود که ترجیح می‌دهم که ساعت ها در طول سفرهای هوایی یا زمینی از آن ها استفاده کنم، سه چیز می‌خواهم: راحتی(که قبلاً در مورد آن صحبت کردم)، عمر باتری(که بسیار خوب است) و کیفیت صدا. اگر در یک پرواز هوایی 20 ساعته قرار داشته باشید، این احتمال وجود دارد که در برخی از مواقع از پنجره به بیرون خیره شوید و خاطرات خود را مرور کنید و آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید. در این مرحله، کیفیت صدا واقعاً مهم می‌شود که این هدفون عملکردی خوب و قابل قبول را ثبت خواهد کرد.

شما میتوانید برای یافتن پاسخ سوالات خود درباره این هدفون زیبا و دارای قابلیت حذف نویز فعال با کارشناسان تیم تهران اسپیکر در ارتباط باشید.