معرفی تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A از سایت دبی کوچولو

منتشر شده در: 20 خرداد 1400 ، 11:01

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Q60A - سایت دبی کوچولو

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50Q60A مجهز به نمایشگر پیشرفته QLED باشد. این تلویزیون از وضوح تصویر 4K برخوردار است و تمامی صحنه‌ها و تصاویر را با تراکم پیکسلی 3840 در 2160 پیکسل نمایش می‌دهد. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Q60A سیستم صوتی دو کاناله دارد و از توان خروجی 20 برخوردار است. این تلویزیون هوشمند بوده و در لیست تلویزیون‌های اسمارت سامسونگ قرار می‌گیرد. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A حجم رنگ‌ صد درصدی دارد و تمامی محتواها را با کیفیت تصویر فوق العاده نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول فناوری Quantum HDR می‌باشد. با وجود این قابلیت شما تمامی محتواها را به صورت خیره کننده و با کیفیت تصویر بسیار بالایی مشاهده می‌کنید. تلویزیون سامسونگ 50Q60A مجهز به سیستم عامل‌ تایزن است و این تلویزیون در سال 2021 به صورت برجسته طراحی شده است و قاب و بدنه بسیار باریکی دارد. تلویزیون سامسونگ 50Q60A خانه شما را دگرگون نموده و می‌تواند دکوراسیونی مدرن و شیکی را برای شما ایجاد کند. تلویزیون QLED سامسونگ 50Q60A در نمایش تصاویر و محتوای تصویری بسیار قدرتمند عمل می‌کند. این تلویزیون از نسل نوین نئو کیولد‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی محتواها را با تمامی جزئیات برای شما ارائه دهد. تلویزیون 2021 سامسونگ 50Q60A دارای فناوری Quantum dot است و می‌تواند محتواها را به صورت خیره کننده نمایش دهد. این تلویزیون از طیف گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی نموده و تمامی محتواها را به صورت واقعی و طبیعی نمایش می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A محتواهای اچ دی آر را نیز بسیار خیره کننده ارائه می‌دهد. این تلویزیون می‌تواند روشنایی تصاویر را افزایش داده و کنتراست آنها را نیز بهبود دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A این قابلیت را دارد که تمامی دستورات صوتی شما را شنیده و آنها را پاسخ دهد. برای خرید تلویزیون سامسونگ 50Q60A با مناسب ترین قیمت به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید و از مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو مشاوره رایگان دریافت کنید.

طراحی تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A

تلویزیون 2021 سامسونگ مدل 50Q60A بسیار ظریف طراحی شده است. این تلویزیون در بازارهای جهانی با استقبال گسترده ای از کاربران روبرو شد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A صفحه نمایش QLED دارد. این تلویزیون به صورت برجسته طراحی شده است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری قرار گرفت. تلویزیون اسمارت سامسونگ 50Q60A بدنه بسیار باریکی دارد. این تلویزیون فضایی بسیار کمی را اشغال می‌کند و ضخامت یک اینچی آن باعث شده است که این محصول در بازارهای جهانی مورد توجه قرار بگیرد. این ضخامت کاملا ظرافت تلویزیون 50Q60A را مشخص می‌کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ 50Q60A قاب هنری دارد و شما می‌توانید محتوای صوتی و تصویری را با کیفیت بسیار بالای مشاهده کنید. همچنین بدنه تلویزیون بسیار باریک است و شما به راحتی می‌توانید این محصول را به دیوار متصل کنید و خانه خودتان را دگرگون نمایید. برای قرار دادن این تلویزیون بر روی میز‌ پایه‌های دو طرفه در نظر گرفته شده است که قابلیت تنظیم دارند.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Q60A - سایت دبی کوچولو

کیفیت تصویر تلویزیون QLED سامسونگ 50Q60A

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل Q60A صفحه نمایش QLED دارد و می‌تواند محتوا‌ها و تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش دهد. تلویزیون 2021 سامسونگ 50Q60A مجهز به فناوری Quantum dot است با وجود این فناوری تمامی رنگها به صورت واقع گرایانه ارائه شده و صحنه‌های کاملا واقعی و طبیعی نمایش داده می‌شود. تلویزیون اسمارت سامسونگ 50Q60A تمامی محتوا را کاملاً لذت بخش ارائه می‌دهد. این تلویزیون صفحه نمایش 50 اینچ دارد و تجربه دلنشینی را از مشاهده محتوای مختلف برای شما فراهم می‌کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A دارای تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل است. این تلویزیون تمامی جزئیات را به صورت گسترده برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A رنگ‌ها را کاملا درخشان ارائه داده و می‌تواند فضای کاملا سینمایی را برای خانه شما ایجاد کند. تلویزیون QLED سامسونگ 50Q60A کنتراست تصاویر را نیز بهبود می‌دهد. با وجود این قابلیت تمامی تصاویر از روشنایی بسیار بالایی برخوردار هستند و شما ریز ترین و دقیق ترین جزئیات را نیز بر روی صفحه نمایش 50 اینچ مشاهده می‌کنید. تلویزیون 4K سامسونگ 50Q60A پردازنده هوشمندی دارد و وجود این پردازنده باعث شده تمامی محتواها ارتقا یافته و با کیفیت بالا نمایش داده ‌شود.

سیستم صوتی تلویزیون 50 اینچ Q60A سامسونگ

تلویزیون 2021 سامسونگ مدل 50Q60A سیستم صوتی دو کاناله دارد. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های صوتی بسیار گسترده‌ای دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A تجربه شنیداری بسیار لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون در سال 2021 به بازار عرضه شده است و 20 وات توان صوتی را در سراسر محیط منتشر می‌دهد. تلویزیون QLED سامسونگ 50Q60A مجهز به قابلیت بلوتوث است و می‌تواند حجم صدا را نیز ارتقا دهد. این تلویزیون دارای فناوری Object Tracking Sound میباشد و میتواند صداها را در صفحه نمایش تلویزیون ردیابی کند و تجربه صوتی فراگیر و هماهنگی برای شما ارائه دهد. این قابلیت یکی از بهترین فناوری‌ها در عرصه سیستم صوتی محسوب می‌شود. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A دارای فناوری دالبی دیجیتال پلاس است و صداها را کاملا با کیفیت و قدرتمند ارائه می‌دهد. همچنین این محصول با داشتن فناوری Q-Symphony می‌تواند تجربه شنیداری فوق‌العاده‌ای ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50Q60A صدا را با توجه به محتوا تنظیم نموده و شما نیاز به انجام تنظیمات دستی ندارید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اسمارت سامسونگ 50Q60A

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل Q60A برای انجام کارهای روزمره و یادگیری در خانه بسیار مناسب می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش 50 اینچ دارد و می‌تواند همچون صفحه رایانه شخصی شما عمل کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ 50Q60A به راحتی با کامپیوتر لپ تاپ و گوشی همراه شما متصل می‌شود. این محصول دارای قابلیت Tap View است و با وجود این قابلیت می‌توانید خیلی ساده از این تلویزیون همچون یک آینه ای برای نمایش محتوای تلفن همراه خودتان استفاده کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 50Q60A قابلیت Multi View دارد و می‌تواند تلفن همراه شما را در ابعاد بزرگتر و با کیفیت بسیار بالاتر نمایش دهد. این محصول در سال 2021 به بازار عرضه شده است و با برنامه SmartThings کاملاً سازگار است. با وجود این برنامه شما می‌توانید تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه تان را مدیریت و کنترل کنید. حتی اگر در خانه نباشید. تلویزیون ‌سامسونگ 50Q60A قابلیت تعامل صوتی را نیز برای شما فراهم می‌کند.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ Q60A - سایت دبی کوچولو

نتیجه گیری

 تلویزیون 2021 سامسونگ 50Q60A مجهز به کیفیت تصویر 4K است و 20 وات توان خروجی دارد. این تلویزیون از فناوری Quantum برخوردار است و می‌تواند با داشتن فناوری اچ دی آر تمامی محتوا را به صورت درخشان و با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد. این محصول پوشش دهی 100 درصدی فضای رنگی دارد و از هیچ جزئیاتی فروگذار نکرده و تمامی محتوا را با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50Q60A مجهز به صفحه نمایش کیولد و کیفیت تصویر 4K است. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تلویزیون از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو میتوانید با مشاورین این سایت تماس بگیرید تا بهترین تلویزیون را بر اساس بودجه ای که میخواید هزینه کنید به شما معرفی کنند.