لیست بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران، هرگز از دست ندهید!

منتشر شده در: 30 شهریور 1400 ، 11:30

بهترین رستوران های کیش

از آنجایی که چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی یکی‌از ارکان مهم در سفر به جزیره‌ی کیش است؛ آگاهی‌از بهترین رستوران‌های کیش اهمیت پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید یک غذای نامرغوب می‌تواند سفر را به کام همگی تلخ کند؛ یک غذای اصیل و باکیفیت لذت سفر را دوچندان می‌کند. بنابراین ما سعی داریم علاوه‌بر معرفی بهترین رستوران‌های کیش، به رستوران های کیش با موسیقی زنده، رستوران های کیش با قیمت، بهترین رستوران ساحلی کیش و... بپردازیم. برای خرید بلیط هواپیما کیش یا مشاهده‌ی قیمت بلیط هواپیما کیش نیز می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

معرفی رستوران های کیش با موسیقی زنده

در زیر به معرفی رستوران های کیش با موسیقی زنده می‌پردازیم و علاوه‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن‌ها؛ آدرس و شماره تلفن هر رستوران را ارائه می‌دهیم.

تجربه‌ای لاکچری در رستوران بین المللی پاشا کیش

از لاکچری ترین رستوران های کیش با موسیقی زنده که پکیج کاملی از تمام امکانات است می‌توانیم به رستوران بین المللی پاشا کیش اشاره کنیم.

  • زیبایی دکوراسیون و نورپردازی
  • دارای 2 چیدمان مدرن و سنتی
  • کیفیت غذا و قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • منوی متنوع از غذاهای ایرانی، دریایی، گیاهی و بین‌المللی
  • چشم‌انداز بینظیر در کنار دریا
  • نزدیک بودن به مراکز خرید کیش مانند بازار عرب ها یا مرکز خرید دیپلمات کیش
  • و...

همگی از امکانات فوق‌العاده‌ی این رستوران هستند. یکی‌از نکات ویژه‌ی رستوران پاشا، دو طبقه‌بودن آن است. در طبقه زیرین رستوران معمولی و در طبقه‌ی بالایی رستوران VIP پاشا قرار دارد و دارای سقف متحرک است. بدین‌منظور که در صورت مساعدبودن آب‌وهوای جزیره این سقف کنار رود تا افراد بتوانند غذای خود را در فضای باز میل کنند.

آدرس رستوران بین المللی پاشا کیش: پشت بازار دیپلمات کیش، مجموعه رستوران بین المللی پاشا

تلفن رستوران پاشا کیش: 09347693177

غذای باکیفیت در فضای باز و سنتی رستوران پایاب کیش

یکی‌از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده، رستوران پایاب کیش معرفی می‌شود. فضای این رستوران بسیار راحت، بزرگ و دارای تخت‌های چوبی است. شما علاوه‌بر استفاده‌از فضای باز آن می‌توانید از آلاچیق‌هایی که سرپوشیده هستند نیز بهره ببرید. برای سفر به جزیره‌ ی کیش نیز اگر راه هوایی را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از قاصدک24 خرید اینترنتی خود را انجام دهید. تمامی بلیط‌ها مانند بلیط هواپیما کیش یا بلیط لحظه آخری کیش در این سایت موجود می‌باشد.

منوی رستوران پایاب کیش دارای انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کباب‌ها، خورشت‌ها و حتی آبگوشت است که مسافران از کیفیت و طعم آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند. در این رستوران امکان رزرو نیز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و ارسال غذا در آن رایگان می‌باشد. علاوه‌بر اینکه فضای سرسبز، درختان، هوای مطبوع و فواره‌های آب لحظات نابی را برای شما رقم خواهند زد؛ در شب نیز فضای رستوران به‌همراه موسیقی زنده بسیار فوق‌العاده خواهد بود.

دیگر امکانات رستوران پایاب:

  • پارکینگ اختصاصی
  • منوی صبحانه
  • سرو چای
  • زمین بازی برای کودکان
  • نزدیک بودن به مجموعه‌ تاریخی پایاب و امکان بازدید از آن
  • اینترنت رایگان

آدرس رستوران پایاب کیش: میدان المپیک، بلوار المپیک

شماره تماس رستوران پایاب کیش : ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹-۴۴۴۲۳۶۳۸

بهترین رستوران ساحلی کیش با موسیقی

در زیر به معرفی بهترین رستوران ساحلی کیش که موسیقی زنده نیز دارد؛ می‌پردازیم و علاوه‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن؛ آدرس و شماره تلفن رستوران را ارائه می‌دهیم.

شبی رویایی در رستوران دریایی میرمُهَنا کیش

اگر تمایل به داشتن شبی شگفت‌انگیز و به یادماندنی دارید؛ رستوران دریایی میرمهنا کیش را از یاد نبرد. این رستوران یکی‌از معروف ترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است و از بهترین رستوران های ساحلی کیش نیز شناخته می‌شود.

در منو رستوران میرمهنا کیش انواع غذاهای دریایی، ایرانی، کبابی و غذاهای اصیل جنوبی وجود دارد و در کنار آب‌های مواج خلیج فارس سرو می‌شود. فاکتوری که لذت شام را برای شما دوچندان می‌کند؛ تماشای اجرای زنده و گوش‌سپردن به موزیک پرطرفدار (گروه دامون بند) آن است. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید بالابودن قیمت‌ها در رستوران میرمهنا کیش است که توسط:

  • کیفیت خوب غذا و تنوع منو
  • رفتار گرم و مودبانه‌ی پرسنل
  • چیدمان شیک و فضای راحت
  • نزدیک بودن به مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید میکامال، مرکز خرید تجاری کیش، بازار پردیس
  • چشم‌انداز نفسگیر آن در لب ساحل و...

توجیه می‌شود. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می‌توانید با مراجعه به قاصدک 24 بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید. همچنین برای رزرو هتل در کیش یا رزرو هتل درمشهد و... این سایت خدماتی را برای مسافران فراهم کرده است.

آدرس رستوران دریایی میرمهنا: خیابان فردوسی کیش، خیابان پروین اعتصامی، در نزدیکی هتل تاپ رز

شماره تماس رستوران میر مهنا کیش: 07644459735، 09347698820

بهترین کافه رستوران های کیش با موسیقی

در زیر به یکی‌از بهترین کافه رستوران های کیش می‌پردازیم و علاوه‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن؛ آدرس و شماره تلفن رستوران را معرفی می‌کنیم.

به زیباییِ کافه رستوران تایم لپس کیش

از بهترین رستوران های کیش با موسیقی و دیجی که محیط بسیار شیک و زیبایی دارد می‌توانیم به کافه رستوران تایم لپس اشاره کنیم.

در این کافه رستوران علاوه‌بر منوی صبحانه، منوی ناهار و شام نیز وجود دارد و در آن انواع غذاهای بین‌المللی، پیتزا، سوشی، سوپ، سالاد و... سرو می‌شود. کیفیت غذاها مرغوب و رفتار پرسنل بسیار رضایت بخش است. تنها نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید؛ بالابودن قیمت غذا در کافه رستوران تایم لپس کیش است که باتوجه به کیفیت آن توجیه می‌شود. اگر به‌دنبال لحظاتی ناب و ویژه‌ای می‌گردید این مکان منحصربه‌فرد را هرگز از دست ندهید. ناگفته نماند در این رستوران امکان رزرو میز و ارسال غذا نیز وجود دارد.

آدرس کافه رستوران تایم لپس کیش: میدان مرجان کیش، ابتدای بلوار پارس، طبقه چهارم مرکز خرید کوروش برند سنتر (کوروش سنتر)

شماره تماس کافه رستوران تایم لپس کیش: 07644444420، 09129494200

بهترین فودکورت کیش

در زیر به بهترین فودکورت های کیش اشاره می‌کنیم و علاوه‌بر معرفی امکانات و منوی غذایی آن‌ها؛ آدرس و شماره تلفن هرکدام را ارائه می‌دهیم.

تنوع غذایی بالا در فودکورت دامون کیش

هیچ‌چیز بهتر از نزدیک بودن رستوران به مرکز خرید نیست ولی بهترین چیز قرارداشتن خود رستوران در مرکز خرید است. تصورش را بکنید پس‌از ساعت‌ها گشت‌وگذار در مرکز خرید دامون کیش، دیگر نیاز نباشد به دنبال رستوران برای صرف ناهار یا شام بگردید.

تنها کافی‌ست به طبقه‌ی دوم مرکز خرید دامون بروید و از تنوع غذاهای فودکورت آن حیرت‌زده شوید. در منو رستوران دامون کیش انواع غذاهای ایرانی، چینی، هندی، ایتالیایی و حتی غذاهای خوشمزه‌ی ترکی وجود دارد. از سالادهای با کیفیت تا پاستاهای حرفه‌ای با قیمت مناسب؛ همگی در این رستوران موجود است. علاوه‌بر خدمات سرو صبحانه، می‌توانید از فضای باز و تراس فودکورت دامون نیز استفاده کنید و از چشم‌انداز خیره‌کننده‌ی آن لذت ببرید.

آدرس فودکورت دامون: خیابان وصال کیش، طبقه دوم مرکز خرید دامون

شماره تماس فودکورت دامون: 07644459735

هر آنچه بخواهید در فودکورت فودلند وجود دارد! (سرزمین غذای کیش)

بی‌تردید بازدید از فودکورت فودلند که به سرزمین غذای کیش نیز معروف است؛ خالی از لطف نیست. در این رستوران تنوع غذاها به بیش‌از 100 نوع می‌رسد و به هر سلیقه و انتخابی پاسخ می‌دهد.

در منو فودکورت فودلند انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، ایتالیایی، دسر، سوپ، سالاد و... وجود دارد. به گفته‌ی مسافران طعم ماهی‌های فودلند بی‌نظیر است و پیشنهاد می‌کنند که حتما آن را امتحان کنید. علاوه‌بر قیمت مناسب، حجم غذا و کیفیت خوب که از ویژگی‌های بارز این فودکورت شناخته می‌شوند؛ می‌توانیم به نزدیکی آن به بازار مرجان و ساحل مرجان کیش اشاره کنیم. شاید جالب باشد بدانید این فودکورت فودلند کیش دارای 3 سالن جداگانه با دکوراسیون جذاب است که به راحتی می‌توانید محل نشستن دلخواه خود را انتخاب کنید. افزون‌بر این‌ها برخی‌از مواد اولیه و ادویه‌های این رستوران از کشورهای خارجی ارسال می‌شوند و دارای استانداردهای معتبری هستند.

ناگفته نماند در این رستوران 3 کافه وجود دارد و بخش منوی سرد و گرم آن با هم متفاوت است. اگر به‌دنبال دورهمی در شب نیز هستید کافه لیالی این مجتمع با خدمات چای، قلیان و چیدمانی دنج در انتظار شماست.

آدرس فودکورت فودلند کیش: خیابان جهان کیش، انتهای ضلع غربی بازار مرجان، در نزدیکی دانشگاه بین المللی شیراز

شماره تماس فودکورت فودلند: 07644466333

رستوران خانه اسپاگتی کیش برای عاشقان غذاهای ایتالیایی

اگر به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت در یکی‌از وعده‌های ناهار یا شام هستید؛ رستوران خانه اسپاگتی کیش را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با محیطی دنج، چیدمانی راحت و اجرای موسیقی زنده، پذیرای مسافران و عاشقان غذاهای ایتالیایی است. در منو رستوران خانه اسپاگتی کیش، انواع غذاهای ایتالیایی وجود دارد و به‌هیچ عنوان از طعم شگفت‌انگیز پاستا، لازانیا و استیک‌های آن نمی‌توانید بگذرید. همچنین امکان رزرو میز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و قیمت غذاهای آن منصفانه با کیفیتی فوق‌العاده است. در صورت نیاز نیز می‌توانید غذا را با پیک تحویل بگیرید و نوشجان کنید.

آدرس رستوران خانه اسپاگتی کیش: میدان پردیس، واقع‌در طبقه ی زیرین هتل پارمیس کیش

شماره تماس رستوران خانه اسپاگتی کیش: ۰۹۳۴۷۶۹۹۰۱۴

چشم‌اندازی رویایی در کافه رستوران ایرن کیش

یکی‌از بهترین کافه رستوران های کیش با موسیقی زنده، کافه رستوران ایرن کیش است که چشم‌انداز و فضای بسیار زیبایی دارد. در این رستوران امکان رزرو میز برای مراسم و جشن‌ها وجود دارد و با دکوراسیون شیک و لاکچری خود طرفداران زیادی پیدا می‌کند.

منو کافه رستوران ایرن شامل انواع کباب، استیک، پیتزا، سالاد و برگرهای خوش‌طعم می‌شود و رفتار گرم و پرمهر پرسنل آن زبانزد است. همچنین در منوی کافه ایرن انواع قهوه و چای، کیک، بستنی و نوشیدنی‌های سرد، موکتل و حتی منوی صبحانه یافت می‌شود. در این کافه رستورانِ مجهز می‌توانید فوتبال تماشا کنید یا برای جلسات کاری و قرارهای اداری میز رزرو کنید. در اخر خوب است بدانید چشم‌انداز این رستوران به علت قرارگرفتن در بام مجتمع بسیار دلنواز و نفس‌گیر معرفی می‌شود و دریای نیلگون خلیج فارس قابل مشاهده است.

آدرس کافه رستوران ایرن کیش: میدان سنایی کیش، واقع‌در بام مجتمع بیست

شماره تماس کافه رستوران ایرن: ‌09347683649

رستوران کوه نور کیش و چشیدن طعم غذاهای لذیذ در دل غار

دادن تنوع در صرف ناهار یا شام و انتخاب رستوران‌هایی که با مکان‌های عادی تفاوت دارند؛ می‌تواند تجربه‌ی جالب توجهی باشد. رستوران کوه نور کیش یکی‌از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است که هم در فضای بسته و هم در فضای باز غذا سرو می‌کند. در منو رستوران کوه نور کیش انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کباب، ماهیچه، سوپ و سالادبار وجود دارد. شما می‌توانید از منوی کافه‌ی آن نیز استفاده کنید و لحظات دلپذیری را برای خود رقم بزنید. ناگفته نماند زیبایی دکوراسیون متفاوت و هوشمندانه‌ی رستوران کوه نور، در شب دوچندان می‌شود و شما را مجبور به دراوردن دوربین عکاسی می‌کند!

آدرس رستوران کوه نور کیش: میدان امیر کبیر کیش، بلوار دانش، نزدیک هتل صدف کیش

شماره تماس رستوران کوه نور: 0764424808

دیگر رستوران های کیش:

  • رستوران دارچین کیش
  • رستوران سالود کیش
  • رستوران نهنگ سفید کیش
  • رستوران بابا قدرت کیش
  • رستوران سنتی پوریا کیش (رستوران سنتی و دیزی سرای پوریا)
  • رستوران خانه سوخاری کیش
  • رستوران کلبه درویش کیش

در پایان اگر قصد سفر به جزیره‌ی کیش و بازدید از بهترین رستوران های کیش را دارید می‌توانید از سایت قاصدک24 ( https://ghasedak24.com ) استفاده کنید و بلیط بخرید. بلیط هواپیما کیش، بلیط قطار بندرعباس ، بلیط رجا و بلیط اتوبوس در این سایت وجود دارند. حتی شما می‌توانید قیمت بلیط کیش یا بلیط هواپیما تهران کیش ، بلیط اتوبوس تهران بندرعباس و... را مشاهده کنید. تور کیش قاصدک24 نیز به شما امکان سفری لذت‌بخش و امن را می‌دهد که برای ثبت نام آن باید با شماره‌ی (75269-021) تماس بگیرید. ولیکن اگر سفر به کیش با ماشین شخصی یا سفر به کیش بدون تور را انتخاب کرده‌اید؛ نیازمند اقامتگاهی مناسب می‌شوید. قاصدک 24 برای رزرو هتل نیز خدماتی را فراهم کرده است و تنها با یک کلیک می‌توانید اقدام به خرید آن بکنید. همچنین قیمت رزرو هتل در هرشب و تصاویر آن‌ها موجود می‌باشد و دست مسافران را در انتخاب کاملا باز گذاشته است.