ابعاد مبل تختخواب شو

منتشر شده در: 7 مهر 1400 ، 14:17

ابعاد مبل تختخواب شو

مبل های تخت خواب شو به دو دسته یک نفره و دو نفره دسته بندی می شوند. مبل های تخت خواب شو یک نفره عموما با مبل های تک نفره روند ساخت آن دنبال می شود که بیشتر برای استراحت روزانه مفید است و مبل های تخت خواب شو دو نفره به صورت کاناپه های دو نفره تا سه نفره با سایزهای متفاوت طراحی و ساخته می شود. استفاده از یراق الاتی در دسته ها و در برخی مواقع در پشتی مبل با یک جابجایی ساده آن را به یک تخت خواب گرم و نرم و راحت تبدیل می کند که برای خانه های مدرن و کم جای امروزی ایده ال ترین گزینه به شمار می آید. اگر قصد خرید این محصول مدرن را دارید اما با سایزهای آن به خوبی آشنایی کافی را ندارید در ادامه پیرامون این امر مهم مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم. بدون تردید با دانستن سایز مبل های تک نفره و دو نفره تخت خواب شو ساده تر می توانید برای خرید این محصول کاربردی تصمیم بگیرید.

C:\Users\woc\Desktop\شایگان\New folder\ابعاد مبل تختشو\ابعاد مبل تختشو (3).jpg

ابعاد استاندارد مبل تخت خواب شو یک نفره

همان طور که می دانید مبل های تکی را با استفاده از یراق آلات متفاوت به مبل های تخت خواب شو می نامند. از همین رو شما باید دو سایز را برای این محصول مد نظر قرار دهید. یک سایز مربوط می شود به مبل های تکی و یک سایز نیز منوط می شود به تخت خواب های یک نفره همچنین شما باید فاصله این محصول با دیوار را نیز در نظر داشته باشید؛ زیرا با جابجا کردن پشتی قسمت مبل شما می توانید صاحب تخت خواب شوید. این محصول نمونه های بسیار متنوعی دارد اما به طور مثال برای نمونه می توانیم به یک سایز واحد اشاره داشته باشیم. ابعاد تخت: 195*85 سانتی متر، ابعاد مبل: عرض و طول (100*85) سانتی متر، ارتفاع تشک تخت: 40 سانتی متر و ارتفاع مبل: 85 سانتی متر است. در نمونه های یک نفره نیز نمونه دیگری با سایز عرض تشک: 70 سانتیمتر و ابعاد: (عرض مبل 93 * عمق مبل 90 * ارتفاع 80) در پیش روی شما برای خرید قرار دارد. خرید مبل های تخت خواب شو یک نفره برای خانه های نقلی به صورت دو تایی با جایگذاری ساده تر برای شما قابل انجام است.

C:\Users\woc\Desktop\شایگان\New folder\ابعاد مبل تختشو\ابعاد مبل تختشو (2).jpg

ابعاد استانداره مبل تخت خواب شو دو نفره

همان طور که می دانید ایده پردازی تخت خواب های دو نفره از طرح های مدل ترک است. از همین رو تخت خواب های دو نفره با استفاده از کاناپه های سه نفره طراحی و ساخت آن دنبال می شود که این محصول نیز با سایزهای متفاوت طراحی و تولید می شود؛ اما در یک نمونه واحد می توانیم به ابعاد تخت: 190*140 سانتی متر، ابعاد مبل: 175*100 سانتی متر، عرض تشک های مختلف (80 الی 160) و ارتفاع مبل: 80 سانتی متر اشاره داشته باشیم. در نمونه های دیگر می توانیم به عرض تشک: 140 سانتیمتر و ابعاد: (عرض مبل 165 * عمق مبل 90 * ارتفاع 80) نیز اشاره داشته باشیم.

C:\Users\woc\Desktop\شایگان\New folder\ابعاد مبل تختشو\ابعاد مبل تختشو (1).jpg

کلام آخر پیرامون مبل های تخت خواب شو

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل تخت خواب شو در نمونه های تک نفره و دو نفره با سایزهای متفاوت طراحی و تولید می شوند. شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود با توجه به مساحتی که در منزل در اختیار دارید یکی از این محصولات را به خانه مهمان کنید. در نمونه های تک نفره خیلی فضای زیادی از شما اشغال نمی شود اما در عین حال فضای زیادی برای استراحت در اختیار شما قرار داده نمی شود. در نمونه های دو نفره شاید مساحتی به اندازه یک کاناپه دو نفره از شما گرفته شود اما به راحتی دو نفر می توانند روی آن به استراحت بپردازند. شما می توانید یک سرویس مبل هفت نفره را با مساحت های متمایز برای خانه خود خریداری کنید. این محصول دارای یک عدد مبل سه نفره: طول: ۲۲۵، عرض: ۹۷، ارتفاع: ۸۵ سانتی متر، دارای یک عدد مبل دو نفره: طول: ۱۶۰، عرض: ۹۷، ارتفاع: ۸۵ سانتی متر دارای دو عدد مبل تک نفره: طول: ۸۰، عرض: ۸۵، ارتفاع: ۱۰۵ سانتی متر را خریداری کنید. این امر به نیاز و مساحت فضای منزل شما بستگی دارد که قرار است چه مبل و چه تخت خوابی را به خانه مهمان کنید. امیداست مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با سایز و مساحت این محصول کارآمد مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها در پیش روی شما قرار بگیرد.