چگونه از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنیم؟

منتشر شده در: 9 مهر 1400 ، 10:19

چگونه از ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنیم؟

قطعا تا به حال در مورد داستان های موفقیت افراد از طریق ارزهای دیجیتال کسب درآمد میلیون دلاری آنها شنیده اید و یا شاید دوستانی داشته باشید که از طریق استخراج ارزهای دیجیتال درآمد ثابت و مطلوبی داشته باشند. بنابراین شما هم به دنیای ارز های رمز نگاری شده علاقه مند شده اید و تصمیم دارید از طریق بیت کوین و یا سایر ارزها به به درامد برسید.

همه برای کسب درآمد وارد دنیای ارز های دیجیتال می شوند اما تمام افراد به درآمد مورد نظرشان نمیرسند و تعداد معدودی هستند که به صورت مستمر می توانند از این بازار پول در بیاورند. بسیاری از مردم یا به سادگی در طول راه تسلیم می شوند و یا سرمایه خود را از دست می دهند زیرا روش صحیح پولدار شدن از طریق ارز دیجیتال را نمی دانند و اطلاعات کافی ندارند.

صنعت ارزهای رمزنگاری شده هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. با افزایش قیمت دارایی های رمزنگاری ، افراد بیشتری وارد این صنعت می شوند. این تازه واردان همیشه در تلاش هستند تا بفهمند چگونه می توانند با ارزهای دیجیتال پولدار شوند.

خبر خوب این است که راه های زیادی برای کسب درآمد با ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد. از سال 2011 ، شاهد افزایش روز افزون و مداوم فعالیت توسعه دهندگان، رسانه های اجتماعی و تعداد استارت آپ های ایجاد شده در صنعت ارزهای دیجیتال هستیم. از این رو در این مقاله ما نحوه کسب درآمد از طریق ارز های دیجیتال را دقیق تر بررسی می کنیم.

آیا کسب درآمد از ارزهای دیجیتال امکان پذیر است؟

بازار ارزهای رمزپایه بازاری بی ثبات است. اگر نگاهی به لیست قیمت ارزهای دیجیتال بیاندازید متوجه این بی ثباتی خواهید شد. با توجه به نوسانات ذاتی دارایی های رمزنگاری شده ، بیشتر آنها دارای ریسک بالایی هستند این در حالی است که برای رسیدن به درآمد مورد نظر باید تخصص و دانش کافی در این زمینه داشته باشید.

ترید و خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده یکی از راه های کسب درآمد در این بازار است است. اگرچه میانگین حجم معاملات روزانه بازار ارزهای دیجیتال تنها 1 درصد بازارهای مالی بزرگ جهان است ، اما با توجه به وجود نوسانات شدید در این حوزه امکان انجام معاملات کوتاه مدت وجود دارد.

اگرچه این بازار مالی در حال حاضر نسبتاً کوچک است، اما پتانسیل رشد زیادی وجود دارد. بنابراین می توانید با سرمایه گذاری بلندمدت روی بیت کوین و سایر الت کوین ها به درآمد ثابت برسید.

در اصل ، به غیر از تریدینگ روشهای متعددی برای کسب درآمد با ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد. بیایید نگاهی به 5 استراتژی برای کسب درآمد با ارزهای رمزنگاری شده بیندازیم.

5 استراتژی برای کسب درآمد با ارز دیجیتال

استراتژی های کسب درآمد با رمزنگاری بر سه مکانیسم کلی متکی است.

در مرحله اول ، می توانید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری یا ترید کنید. شما می توانید این کار را بدون داشتن هیچ ارزی مانند سرمایه گذاری روی طلا در بازار مالی انجام دهید.

ثانیاً ، می توانید ارزهایی که قبلا خریداری کرده اید برای اعطای وام و قرض دادن به سیستم یا سایر کاربران استفاده کنید که این فرایند استکینک نام دارد.

ثالثاً ، می توانید با استخراج یا ماین کردن و دریافت پاداش برای تایید تراکنش و دریافت هزینه، در سیستم بلاک چین شرکت کنید.

بر اساس این سه مکانیسم ، در ادامه 5 استراتژی برای کسب درآمد با ارز رمزنگاری شده آورده شده است که به بررسی آن می پردازیم.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری نوعی استراتژی بلند مدت خرید و نگهداری دارایی های رمزنگاری شده برای مدتی است زیرا آنها عموماً برای خرید و هولد کردن مناسب هستند. همانطور که در سال های اخیر شاهد رشد بیت کوین بوده اید این ارزها  در بلند مدت پتانسیل فوق العاده ای برای رشد دارند و ممکن است در کوتاه مدت رفتار ناپایداری داشته باشند.

تریدینگ

در حالی که سرمایه گذاری یک تلاش بلند مدت بر اساس استراتژی خرید و نگهداری است ، تریدینگ به منظور استفاده از فرصت های کوتاه مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است. این بدان معناست که قیمت دارایی ها در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش می یابد.

برای اینکه یک معامله گر موفق باشید ، باید مهارت های تحلیلی و فنی مناسب داشته باشید. شما باید نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی های ذکر شده تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش بینی دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید. بدین ترتیب باید دانش کافی در زمینه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال داشته باشید.

هنگام معامله ، بسته به انتظار افزایش یا کاهش قیمت دارایی ، می توانید یک موقعیت خرید یا فروش را انتخاب کنید. این بدان معناست که با آموزش ارز دیجیتال به صورت صحیح بدون توجه به صعودی یا نزولی بودن بازار ، می توانید سود کسب کنید.

استکینگ و اعطای وام

استکینگ روشی برای تایید معاملات و تراکنش های معاملات رمزنگاری شده است. اگر ارز دیجیتالی دارید اما آنها را خرج نمی کنید می توانید آنها را در یک کیف پول رمزنگاری شده قفل کنید. سپس یک شبکه اثبات سهام از دارایی شما برای تایید معاملات استفاده می کند و در ازای آن به شما پاداش می دهد. در اصل ، شما به شبکه ان ارز دیجیتال وام می دهید. این به شبکه اجازه می دهد امنیت خود را حفظ کرده و تراکنش ها را تایید کند. پاداشی که دریافت می کنید مشابه سودی است که یک بانک برای موجودی اعتبار به شما پرداخت می کند. این کار بسیار کارآمدتر از استخراج رمز ارزها است و نیازی به داشتن سخت افزار گران قیمت ندارد.

همچنین می توانید سکه های خود را به سایر سرمایه گذاران وام دهید و برای آن وام سود ایجاد کنید. بسیاری از سیستم عامل ها وام دهی رمزنگاری را تسهیل می کنند.

استخراج کردن

استخراج ارزهای رمزنگاری شده یکی از راه های درامد زایی پیشگامان اصلی در این بازار است. اگر یک ارز رمزنگاری شده را استخراج کنید ، با ارزهای جدید پاداش دریافت می کنید.  برای استخراج ، شما نیاز به دانش فنی و سرمایه گذاری اولیه در سخت افزارهای تخصصی استخراج را دارید.

در واقع استخراج به تخصص و سرمایه گذاری قابل توجه در ابتدای کار و توجه مداوم نیاز دارد.

ایردراپ

ایردراپ و ارز های رایگان برای ایجاد آگاهی درباره یک رمز ارز جدید انجام می شود. ایردراپ و توزیع ارز بین کاربران یک صرافی ممکن است برای ایجاد یک پایگاه کاربری بزرگ و جذب سرمایه برای یک پروژه اجرا شود. با عضویت در یک ایردراپ و انجام برخی کار های کوچک می توانید رمز ارز رایگان به دست آورید.

خرید ارزهای دیجیتال و فروش و تبدیل آنها به ریال در پی 98

اگر قصد سرمایه گذاری و یا کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید می توانید با استفاده از خدمات صرافی پی 98 در هر زمانی از 24 ساعت شبانه روز و به صورت لحظه ای اقدام به خرید و فروش بیش از 500 رمز ارز در بازار بپردازید.

خدمات خرید و فروش رمز ارزها در این صرافی به صورت کاملا خودکار و با قیمت لحظه ای بازار صورت می گیرد. کاربران با افتتاح حساب و با استفاده از پرداخت ریالی با کارت بانکی می توانند اقدام به فروش و خرید ارز دوج کوین، فروش و خرید ارز شیبا ، فروش و خرید ارز تتر و فروش و خرید سایر رمز ارزها بپردازند.

علاوه بر این پشتیبانی صرافی پی 98 در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی مشکلات و ابهامات کاربران در کمترین زمان ممکن می باشد.

توصیه می شود پیش از ورود به بازار با استفاده از آموزش های ارائه شده در بلاگ صرافی پی 98 با مفاهیم پایه و نکات ضروری سرمایه گذاری در این بازار آشنا شوید.

جمع بندی

همه کسانی که وارد صنعت ارزهای رمزنگاری شده می شوند پول زیادی به دست نمی آورند. اما با تخصص کافی و کمی شانس ، راه هایی برای درآمدزایی وجود دارد. اگرچه بازار مالی ارزهای دیجیتال در حال حاضر نسبتاً کوچک است ، اما پتانسیل رشد زیادی وجود دارد.بنابراین شما میتوانید با استفاده از روش های ذکر شده  استراتژی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و به کسب درآمد در این زمینه بپردازید.