دانلود سریال کره ای

منتشر شده در: 22 آبان 1400 ، 13:05

بهترین سایت دانلود سریال کره ای در ایران را بشناسید

بهترین سریال های کره ای از نگاه کره فیلم

اگر هرگز یک درام کره ای را تماشا نکرده اید، احتمالاً با شور و شوق طرفداران K-Drama (مخفف: درام کره ای) آشنا نیستید. برای طرفداران این ژانر، این سریال ها جادوی خاصی دارند و هیچ چیز مانند K-drama نمی تواند یک پایگاه بزرگ و پرشور برای خود ایجاد کند. پس اگر شما هم مانند طرفداران این سبک به دنبال تجربه ای منحصر به فرد از ترس، یا ترس از شکستن هنجارهای اجتماعی و نوآوری های اخلاقی هستید، احتمالا دانلود سریال کره ای از کره فیلم شما را راضی خواهد کرد.

اگرچه سریال های کره ای در ایران شهرت زیادی دارند و برخی از آنها مانند افسانا جومونگ، جواهری در قصر و افسانا دونگی بسیار پرطرفدار هستند، اما در این فهرست، گروه تحریریه زومجی بیشتر به سریال های کره ای چند سال گذشته پرداخته و سعی کرده است تا با ... جدید و همچنین آنهایی که کمتر شناخته شده است.

بهترین درام کره ای (به روز رسانی 2022)

دانشکده حقوق

1- سریال دانشکده حقوق

    ژانر: جنایی، درام، معمایی

    بازیگران: میونگ مین کیم، کیم بام، هی یانگ ریو

    تعداد قسمت ها: 16 قسمت (یک فصل)

    وضعیت سریال: ممکن است فصل دوم وجود داشته باشد

    خلاصه داستان : Low School در مدرسه ای به نام Hancock اتفاق می افتد و داستان دانش آموزان و معلمان این مدرسه را روایت می کند که با یک مورد عجیب روبرو می شوند. دانشجویان و استاید در حال برگزاری یک محاکمه ساختگی در کالج هستند که با قتل تکان دهنده یک استاد در دفترش مواجه می شوند. دانشجویان مجبور می شوند قبل از فارغ التحصیلی به عنوان وکیل مشغول به کار شوند تا حقیقت مرگ او را کشف کنند.

کره ای ها به هر سبک و ماجراجویی می پردازند و یک موضوع ساده را از دست نمی دهند. در نتیجه قطعا فیلم ها و سریال های جذابی برای هر سلیقه ای دارند. اگر دوست ندارید با عاشقانه های معمولی کره ای سر و کار داشته باشید، این برای شماست. دانشکده حقوق درام کره ای بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و حتی در رتبه بندی نتفلیکس در سرتاسر جهان در صدر قرار گرفته است که مهر تاییدی برای بینندگان آن است. داستان به طرز ماهرانه ای ساخته شده است و برخلاف درام های کره ای که معمولاً درباره عشق دبیرستانی هستند، روایت پیچیده ای دارد.

شخصیت های او دست به شوخی های کم عمق و ساده نمی زنند و با اولویت دادن به رئالیسم بر رمانتیسم، بیشتر بر آگاهی دادن مردم از پیچ و خم های ساده و دشوار قانون تمرکز می کند. علاوه بر این، این نمایشنامه به کاستی‌های سیستم قضایی کره اعتراض می‌کند و به جرأت و با دلیل و مدرک نشان می‌دهد که چگونه قوانین این کشور با وجود مکتوب بودن به درستی اجرا نمی‌شوند. بنابراین، باید آماده باشید که با اطلاعات حقوقی زیادی بمباران شوید. اگر هنوز این سریال را ندیده اید، حتما آن را در لیست تماشای خود قرار دهید.

خاطرات الحمرا

2- سریال خاطرات الحمرا

  ژانر: درام، عاشقانه، علمی تخیلی، هیجان انگیز

بازیگران: پارک شین هی، هیون بین، جین ونگ مین

    تعداد قسمت ها: 16 قسمت (یک فصل)

    وضعیت سریال: با یک فصل کامل شد

    خلاصه داستان: یو جینو مدیر عامل یک شرکت سرمایه گذاری و متخصص در ابزارهای نوری است. پس از دریافت ایمیلی عجیب در مورد یک بازی واقعیت افزوده در مورد نبردهای قرون وسطایی الحمرا، او به شهر گرانادا اسپانیا سفر می کند تا با سازنده بازی، Se Jo ملاقات کند. اما سه جو ناپدید شد. یون جین وو در حالی که خواهر سه جو را جستجو می کند، ملاقات می کند. سپس هر دو درگیر حوادث مرموز می شوند. زیرا مرز بین دنیای واقعیت و دنیای واقعیت افزوده با بازی عجیب ساخته شده توسط Se Jo از بین می رود و یک کابوس غیر قابل تصور رخ می دهد.

خاطرات الحمرا که در شانزده قسمت ساخته شده است، یک درام علمی تخیلی بسیار خوش ساخت و جذاب است. از نظر زیبایی شناختی، بیشتر بخش‌های واقعیت افزوده واقعاً به خوبی در داستان ادغام شده‌اند، با عکس‌های POV برای نشان دادن رابط کاربری و اجزای داخلی بازی. این سریال با ترکیب عناصر خارق العاده واقعیت افزوده، فضای اسرارآمیز و نکات کمدی به سریالی خاطره انگیز تبدیل شده است. علاوه بر این، موسیقی متن دراماتیک این درام با اجرای حماسی خود به خوبی پیش می رود و به شما کمک می کند تا به حال و هوای هر لحظه از سریال عادت کنید.

علیرغم استفاده بیش از حد از فلاش بک و سرعت کند در قسمت های اولیه سریال، این درام کره ای هیجان شدید و تنش غیرقابل پیش بینی را برای بیننده به ارمغان می آورد.

دانلود سریال کره ای جدید

آخرین ماموریت فرشته عشق

3- سریال آخرین ماموریت فرشته: عشق

سریال آخرین ماموریت فرشته: عشق

    ژانر: کمدی، درام، فانتزی، عاشقانه

    بازیگران: هی سان شین، میونگ سو کیم، دونگ گئون لی

    تعداد قسمت ها: 32 قسمت (یک فصل)

    وضعیت سریال: با یک فصل کامل شد

    خلاصه داستان: لی یون سو یک بالرین فوق العاده با استعداد و موفق است که می تواند هر کاری که در ذهنش باشد انجام دهد. اما یک بار آنها دچار یک حادثه ویرانگر می شوند. این حادثه او را کور می کند. مشکلات ناشی از این نابینایی رفتار او را با تمام بستگان و کارمندانش تغییر می دهد. از طرف دیگر، کیم دان یک فرشته خوش اخلاق و بی خیال است که ماموریت غیرممکن یافتن عشق واقعی یون سو به او سپرده شده است، اما همه چیز به گونه ای دیگر رقم می خورد.

آخرین ماموریت فرشته: عشق محصول کره جنوبی، داستان عاشقانه ای خارق العاده و ملودی کلاسیک و دلنشین دارد. این سریال عشقی دیدنی و ممنوعه را به نمایش می گذارد. در میان تمام درام های ارائه شده، یکی از بهترین بازیگران زن از نظر شخصیتی متعلق به این سریال است زیرا ساختار کلیشه ای شخصیت های زن کره ای ضعیف و وابسته را رها می کند. لی یون زنی قوی و مستقل است و علیرغم حادثه ای که برایش پیش آمده، نیازی به تکیه بر کسی نمی بیند و به تنهایی با مشکلاتش روبرو می شود. عاشقانه سریال بسیار دوست داشتنی، ساده و دلنشین است.

ادامه بده

4- سریال Run On

سریال ادامه بده

ژانر: درام، عاشقانه

    بازیگران: سی وان ییم، شین سه کیونگ، سویونگ چوی

    تعداد قسمت ها: 16 قسمت (یک فصل)

    وضعیت سریال: با یک فصل کامل شد

    خلاصه داستان : کی سون گیوم زمانی دونده محبوب تیم ملی بود و به دلیل خاصی ورزش را ترک کرد. او برای دیدن یک فیلم انگلیسی ترجمه شده به جشنواره فیلم می رود و در آنجا با اوه مین جو که زیرنویس فیلم است آشنا می شود. این دو کم کم با هم آشنا می شوند و این آغاز داستان عشق آنهاست.

اگر هنوز فکر می کنید که شخصیت های فیلم ها و سریال های کره ای مردان و زنان ثروتمندی هستند که تنها مشکلشان کمبود عشق در زندگی شان است و بیشتر آنها را شخصیت های ضعیف و سطحی می دانید، کمی در اشتباه هستید.

یکی از نقاط قوت سینمای مدرن کره توجه به انواع کارهای ریز و درشت و توجه به درام های واقع گرایانه در سطوح بزرگ و کوچک زندگی است. این سریال برشی از زندگی واقعی است و ترکیبی عالی از کمدی، درام و عاشقانه را ارائه می دهد.

از بازیگری گرفته تا طرح داستانی می توان ستایش کرد، شخصیت های اصلی لایه های شخصیتی زیادی دارند و مسیر رشد قابل توجهی را طی می کنند، حتی شخصیت های فرعی این سریال نیز بسیار پیچیده و واقع گرایانه هستند و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و مشکلاتی که در قلب سریال رشد می کند، به عنوان زنان فمینیست، برای جامعه کره بسیار بحث برانگیز تلقی می شود.

اگرچه سری Run On کمی کند شروع می شود و در ابتدا روند کندی را طی می کند، اما در نهایت سرعت آن را افزایش می دهد.

علاوه بر این، او سعی می کند به مخاطبان خود بیاموزد که به دنبال رویاهای خود بروند، اما افراد اطراف خود را در راه رسیدن به آنها قربانی نکنند.

دانلود فیلم کره ای

نوازش قلبت

5- سریال نوازش قلبت

    ژانر: کمدی، عاشقانه

    بازیگران: لی دونگ ووک، سانگ وو لی، سونگ یون سون

    تعداد قسمت ها: 16 قسمت (یک فصل)

    وضعیت سریال: با یک فصل به پایان رسید.

    خلاصه داستان: اوه جین شیم بازیگر معروفی است که دچار یک رسوایی اخلاقی می شود. این رسوایی به حرفه او لطمه زد و او مجبور شد دو سال بازیگری را کنار بگذارد. بعد از دو سال یک فرصت شغلی مهم برایش پیش می آید. اما ابتدا باید رسوایی خود را جبران کند. به همین دلیل او مجبور می شود با وکیلی به نام کوون جونگ-روک کار کند و مرکز داستان حول محور عشق و مشکلات دیگر این زوج می چرخد.

 در این مقاله سعی شد 5 تا از بهترین سریال های کره ای به شما عزیزان معرفی شود. برای دانلود سریال کره ای به سایت کره فیلم مراجعه کنید.

https://www.lifestyleasia.com/ind/culture/entertainment/best-romantic-k-dramas-to-watch/