تور استانبول 7 شب و 8 روز با لحظه آخر

منتشر شده در: 22 اسفند 1400 ، 16:47

استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که سالانه بیش از 12 میلیون گردشگر را میزبانی می کند. این شهر زیبا با جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی بسیاری که دارد، یکی از مقاصد اصلی سفر ایرانیان به شمار می رود. تور استانبول 7 شب و 8 روز برای سفری گردشگری و تفریحی به استانبول بسیار مناسب می باشد و به همین دلیل اکثر گردشگران نسبت به آن راغب هستند. تور استانبول 7 شب و 8 روز را با مراجعه به سایت لحظه آخر می توانید تهیه کنید.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول در لحظه آخر

به دلیل همسایگی کشور ترکیه با ایران و همچنین عدم نیاز به دریافت ویزا برای سفر به این کشور، ترکیه و به ویژه استانبول را می توان از اولین سفرهایی دانست که هر ایرانی برای تعطیلات خود انتخاب می کند. سفر با تور می تواند برنامه ریزی شده و مقرون به صرفه باشد، بنابراین تور ارزان استانبول را می توان از تورهای پرطرفدار نزد ایرانیان دانست، قیمت تور استانبول بر اساس مدت زمان اقامت، نوع پرواز و زمان سفر می تواند متفاوت باشد. گردشگران می توانند اطلاعات تورهای استانبول را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و مناسب ترین تور را به قیمت فوق العاده از این سایت خریداری نمایند.

قیمت تور استانبول 7 شب و 8 روز

تور استانبول 7 شب و 8 روز از تورهای پرطرفدار در میان دیگر تورهای استانبول است. دلیل این امر را نیز می توان فرصت مناسبی دانست که در این تور برای گشت و گذار اختصاص داده شده است. قیمت های تور استانبول 7 شب و 8 روز را می توانید در سایت لحظه آخر از آژانس های مختلف برگزار کننده تور مشاهده کنید. این تور در زمان های مختلفی از سال برگزار می شود که گردشگران با توجه به زمان بندی خود می توانند هریک را به دلخواه انتخاب کنند.

تور استانبول ارزان

پروازهای استانبول با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟

آژانس های ارائه دهنده تور معمولا با ایرلاین های مخصوصی تور استانبول را برگزار می کنند. در سایت لحظه آخر می توانید تورهای مد نظر خود را به وسیله فیلترهایی که در این سایت در نظر گرفته شده به سرعت پیدا کنید و اطلاعات هر تور را جلوی تور مشاهده کنید. از جمله اطلاعاتی که در کنار هر تور نمایش داده می شود نوع ایرلاین است.

ایرلاین های مختلفی مانند قشم ایر، ایران ایر تور، ایران ایر و... پروازهایی به استانبول دارند. در سایت لحظه آخر به وسیله فیلتر نام ایرلاین، می توانید ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید و فقط تورهایی که با این ایرلاین ها برگزار می شوند را مشاهده کنید.

بهترین هتل های استانبول

یکی از اجزای سفر هتل و محل اقامت است، انتخاب هتلی که در آن بتوانید به راحتی استراحت کنید می تواند در سفر شما نقش بسیار مهمی داشته باشد. از بهترین هتل های استانبول می توان به هتل های 5 ستاره این شهر اشاره کرد. از این هتل های لوکس با خدماتی عالی می توان هتل های مارمارا، تایتانیک داون تاون بی اغلو، اینترکانتیننتال، هیلتون، الایت ورلد و پارما را نام برد.

در سفر به استانبول کجا بریم؟

برای سفر به استانبول ویزا لازم است؟

ویزاهایی که به ترکیه می گیرید می تواند بسته به نوع هدفی که از سفر به ترکیه دارید متفاوت باشد. به عنوان مثال ویزای کوتاه مدت برای مقاصد توریستی را می توانید دریافت کنید. با این نوع ویزا تنها یک بار می توانید وارد خاک ترکیه شوید و تا 90 روز در آن جا بمانید.

امروزه برای مقاصد توریستی احتیاجی به دریافت ویزا وجود ندارد. برای مقاصد گردشگری و توریستی می توانید به مدت 90 روز در ترکیه بمانید و پس از آن از ترکیه خارج شوید. اما باید توجه داشته باشید که در این مدت به فعالیت های مختلف اقصادی، تحصیلی و یا تجاری نپردازید.

برای سفر به استانبول تست کرونا لازم است؟

طی این محدودیت ها افراد بالای 12 سال باید 72 ساعت قبل از پرواز خود در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت تست PCR بدهند و جواب منفی آن را به زبان انگلیسی ارائه دهند. البته افرادی که واکسن های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی را زده باشند و 14 روز از دوز دوم واکسن آن ها گذشته باشد، می توانند با ارائه کارت واکسن به کشور ترکیه سفر کنند.