همه چیز در باره کرم پودر لورال

منتشر شده در: 3 مرداد 1401 ، 13:32

همه چیز در باره کرم پودر لورال

کرم پودر لورال یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین کرم پودر در دنیا و ایران است. این برند برای انواع رنگ پوست، جنس و نیاز پوست، کرم پودر مناسبی تهیه و تولید کرده است. اگر به این برند فرانسوی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا همه چیز در باره کرم پودر لورال بدانید و میکاپ‌تان را جذاب‌تر از همیشه کنید.

با برند لورال بیشتر آشنا شوید

لورال یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی است که میلیاردها مصرف کننده در سراسر دنیا دارد. این برند از سال 1909 فعالیت خود را در شهر پاریس آغاز کرد. در سال‌های اخیر این برند نه تنها لوازم آرایش باکیفیت، بلکه محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو هم تولید کرده است. در بازار اروپا و آمریکا، هر برند لوازم آرایشی و بهداشتی که کیفیت کافی و استانداردی نداشته باشد، به سرعت از کیف لوازم آرایش و بازار حذف خواهد شد. اما قدمت بیش از 110 ساله این برند، نشان از کیفیت بالا و اعتماد مردم و مصرف کنندگان است.

تنوع و کیفیت کرم پودر لورال

برندهای زیادی مثل کرم پودر فلورمار، کرم پودر بورژوا، کرم پودر میبلین، کرم پودر نارس و کرم پودر لورال در ایران موجود است که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. اما اگر شما خرید کرم پودر لورال را ترجیح می‌دهید و سال‌ها است که انتخاب اولتان برند لورال بوده، توصیه می‌کنیم بیشتر با این برند آشنا شوید.

کرم پودر لورال تنوع زیادی در رنگ و نوع دارد. در واقع شما هر رنگ و جنس پوستی که دارید، می‌توانید بهترین کرم پودر را از این برند انتخاب و تهیه کنید. قیمت کرم پودر لورال با توجه به کیفیت، سایز، تاریخ انقضا، میزان پوشانندگی، ترکیبات، فرمولاسیون و... متفاوت خواهد بود.

اما اگر می‌خواهید کرم پودر لورال اصل تهیه کنید، توصیه می‌‌کنیم حتما به فروشگاه‌های آنلاین یا حضوری معتبر مثل موتن رو مراجعه کنید. فروشگاه آنلاینی همچون موتن رو، اصالت و کیفیت محصولات خود را ضمانت می‌کند و شما نیز می‌توانید قیمت و مشخصات محصولات را بررسی و مقایسه کنید. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین کرم پودرهای لورال می‌پردازیم تا با آن‌ها آشنا شوید و بهترین انتخاب و خرید کرم پودر را از این برند فرانسوی، تجربه کنید.

کرم پودر لورال مدل Infallible

کرم پودر لورال مدل Infallible تنوع زیادی برای انواع رنگ و جنس پوست با میزان ماندگاری متفاوت دارد. برای مثال کرم پودر لورال اینفالیبل برای پوست‌های چرب و مختلط، پوست را مات می‌‌کند و براقی پوست چرب را از بین می‌برد. این کرم پودر ماندگاری 24 ساعته دارد و با بافت نرم و سبک، احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌‌کند.

نوع دیگر این محصول، کرم پودر 24 ساعته Infallible لورال برای پوست‌های مختلط و چرب است. این کرم پودر نه تنها پوشانندگی بالایی دارد، بلکه بافت سبک آن، پوست را صاف و یک‌دست می‌کند. کرم پودر اینفالیبل لورال باعث رطوبت رسانی پوست می‌شود و همراه با SPF18 از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

بهتر است بدانید که کرم پودر اینفالیبل لورال تنها مخصوص پوست چرب و مختلط نیست و این برند برای پوست‌های معمولی و خشک نیز کرم پودر مناسب تهیه و تولید کرده تا پوست مرطوب و آبرسانی شود. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید کرم پودر لورال به نوع پوست خود توجه کنید و کرم پودری متناسب با جنس پوستتان بخرید.

اگر می‌خواهید یک کرم پودر با کاور و پوشانندگی بالا تهیه کنید، کرم پودر لورال مدل Infallible Total Cover انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول نیز در خانواده کرم پودر اینفالیبل لورال قرار دارد، با این تفاوت که رنگدانه و پوشانندگی آن بسیار زیاد است. این کرم پودر انواع لک، جوش، قرمزی و حتی تتو را به راحتی می‌پوشاند. همچنین ماندگاری این کرم پودر 24 ساعت است و بافت سبک و نرمی دارد.

کرم پودر لورال مدل True Match

کرم پودر لورال مدل True Match، مناسب انواع پوست چرب، خشک، معمولی و مختلط است. این کرم پودر بافت نرم و سبکی دارد و روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند. از ویژگی خاص این کرم پودر می‌توان به آبرسانی و رطوبت رسانی پوست اشاره کرد. کرم پودر ترو مچ لورال باعث نرمی و شادابی پوست می‌شود. علاوه بر این، این محصول حاوی ترکیبات کرم ضد آفتاب نیز است که با SPF17، از پوست در برابر خطرات اشعه مضر خورشید و محیط محافظت می‌کند.

کرم پودر ترو مچ لورال، یک مدل کرم پودر فشرده نیز دارد. کرم پودر فشرده لورال True Match، مناسب انواع پوست است. استفاده از این کرم پودر بسیار آسان است و پوست را علاوه بر صاف و یک‌دست کردن، نرم و شاداب نیز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید کرم پودر فشرده لورال، رنگدانه بسیار مناسبی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید لک، جوش یا قرمزی پوستتان را بپوشانید یا به یک کرم پودر با پوشانندگی بالا برای میکاپ شب و آرایش مهمانی نیاز دارید، خرید این کرم پودر را توصیه می‌کنیم. البته برندهای دیگری مثل کرم پودر فلورمار، کرم پودر فشرده و استیکی دارند که می‌توانید با توجه به نیاز و نوع میکاپ‌تان از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

کرم پودر لورال مدل Indefectible

کرم پودر لورال مدل Indefectible، یک کرم پودر با آبرسانی قوی است. اگر نیاز دارید که پوستتان در عین زیبایی، شاداب باشد، خرید این کرم پودر را توصیه می‌کنیم. کرم پودر ایندفکتیبل لورال، تمام ناهمواری‌های پوست را به راحتی می‌پوشاند و ماندگاری 24 ساعته دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در یک مهمانی یا مراسم رسمی آرایش کنید، کرم پودر Indefectible لورال، یک انتخاب مناسب برای مات و صاف کردن پوست خواهد بود.

کرم پودر لورال مدل Visible Lift

کرم پودر لورال مدل Visible Lift، یک کرم پودر عادی نیست. این کرم پودر همراه با ترکیبات جوان سازی پوست، باعث لیفت و از بین رفتن چین و چروک صورت می‌شود. در واقع شما می‌توانید از این کرم پودر برای زیبایی و درمان پوست استفاده کنید. این کرم پودر ویزیبل لیفت لورال، احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند و بافت سبکی دارد. همچنین پوشانندگی بالای این کرم پودر، هر گونه ناهمواری پوست را پنهان می‌کند.

کرم پودر لورال مدل Lumi Magique

اگر می‌خواهید همه چیز در باره کرم پودر لورال بدانید، توصیه می‌کنیم با این محصول نیز آشنا بشوید. کرم پودر لورال مدل Lumi Magique، یک کرم پودر دو کاره است. این کرم پودر با ترکیبات کرم ضد آفتاب و SPF30، از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. با این حال بافت کرم پودر لومی مجیک لورال بسیار نرم و سبک است و روی پوست احساس سنگینی و خشتکی ایجاد نخواهد کرد. کرم پودر لومی مجیک لورال، پوشانندگی و ماندگاری بسیار خوبی دارد و میکاپ را مات و زیبا می‌‌کند.