7 دلیل برای خرید قسطی آیفون 14

منتشر شده در: 13 مهر 1401 ، 14:20

خرید آیفون 14

7 دلیل برای خرید قسطی آیفون 14

مدتی است که جدیدترین سری گوشی‌های اپل یعنی آیفون 14 به بازار عرضه شده است. از این رو، طرفداران آیفون به دنبال راهی برای خرید این محصول هستند. اما قیمت بالای گوشی‌های آیفون از جمله آیفون 14 عاملی است که می‌تواند مانع خرید آن توسط بسیاری از مردم شود. به همین خاطر بعضی از فروشگاه‌ها زمینه خرید قسطی آیفون 14 را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا بدانید چرا خرید اقساط آیفون 14 مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین انتخاب است.

چرا خرید قسطی آیفون 14؟

مزایای زیادی برای خرید آیفون 14 به صورت اقساطی وجود دارد که 7 مورد از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هست:

  1. تنوع و امکانات بالای آیفون 14

آیفون 14 در 4 مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرومکس طراحی و به بازار عرضه شده است. آیفون 14 پلاس با صفحه نمایشی بزرگ‌تر و وزن کمتر نسبت به آیفون 13 پرومکس، جای خود را به مدل‌های مینی آیفون که در سری‌های 12 و 13 تولید می‌شدند، داده است. هر یک از این مدل‌ها از نظر اندازه، رنگ‌بندی، حافظه داخلی و قیمت، تنوع بالایی دارند و تقریباً هر کاربری با هر بودجه و سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. از جمله ویژگی‌های سری 14 گوشی‌ها آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نماش 6.1 اینچی مدل‌های استاندارد و پرو
  • امکان خرید ایفون 14 پرومکس و پلاس با صفحه نمایش 6.7 اینچی
  • وزن 240 گرمی مدل پرومکس و 203 گرمی مدل پلاس
  • صفحه نمایش Super Retina XDR OLED تمام مدل‌ها
  • CPU شش هسته‌ای و GPU پنج هسته‌ای
  • موجود با حافظه‌های داخلی متنوع 128، 512، 256 گیگیابایت و 1 ترابایت
  • دوربین عقب چهارگانه 48 مگاپیکسلی مدل‌های پرو و پرومکس
  • دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مدل‌های استاندارد و پلاس
  • دوربین سلفی دوگانه در تمام مدل‌ها
  • موجود در دو مدل تک سیمکارت و دو سیمکارت
  • شارژ سریع 50 درصد در 30 دقیقه
  • موجود در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، بنفش، مشکی، قرمز، سفید، آبی
  • جنس بدنه پشت و جلویی شیشه‌ای و فریم آلومینیومی در مدل‌های استاندارد، پلاس و پرو و فریم استیل در مدل پرومکس
  1. خریدی سریع و بدون انتظار

به طور کلی توان خرید کالاهای گران قیمتی مثل گوشی آیفون در اغلب مردم خیلی پایین است؛ چراکه با توجه به درآمدها، نیاز است که پول زیادی را در مدت زمانی طولانی، پس‌انداز کرده تا توان خرید یک گوشی آیفون را داشته باشیم. البته که مشکلات دیگری مانند افزایش تورم و نوسان‌های روزانه نرخ ارز در ایران هم می‌تواند مانع خرید ما بشود؛ زیرا ممکن است برنامه‌ریزی پس‌انداز ما برای خرید آیفون 14، با قیمت فعلی آن مناسب باشد، اما با گذشت زمان احتمال بالا رفتن قیمت این گوشی و کاهش توان خرید ما در آینده وجود خواهد داشت. به همین خاطر روش خرید آیفون 14 قسطی، به عنوان راه‌حلی برای حل این مشکلات به مردم ارائه شده است. به کمک این روش تقریباً هر کس با هر توان مالی می‌تواند خیلی سریع صاحب یک گوشی اپل شود.

  1. رهایی از نگرانی برای پرداخت یک‌جا

خرید قسطی آیفون 14 به این صورت است که شما در ابتدا فقط درصدی از مبلغ کل آن را پرداخت می‌کنید و مابقی آن را در قسط‌های متعدد ماهیانه، با زمان و مبلغ دلخواه متناسب با بودجه خود می‌پردازید. در کنار این موضوع، معمولاً درصدی از کل مبلغ خریدتان هم به عنوان سود سالیانه اقساط از شما دریافت می‌شود که نسبت به تعداد قسط‌ها و مبلغ هر قسط متفاوت خواهد بود. در هر صورت این موضوع هم ارزش آن را دارد و نکته مهم این است که دیگر نیازی نیست نگران پرداخت نقدی خرید آیفون به صورت یک جا باشید؛ چراکه در واقع کافی است گوشی را الان بخرید و هزینه آن را بعداً پرداخت کنید!

  1. خرید بهترین گوشی

اگر بخواهید متناسب با بودجه خود اقدام به خرید غیراقساطی گوشی موبایل کنید، احتمالاً به این فکر می‌افتید که گزینه‌های خود را به گوشی‌ها ارزان قیمت پایین‌رده یا میان‌رده محدود کنید. اما با در نظر گرفتن خرید قسطی آیفون 14 که جدیدترین و بهترین گزینه بازار فعلی موبایل است، نیازی نیست به گوشی‌های دیگر فکر کنید.

  1. خرید چند محصول با هم

شما ممکن است این موضوع را هم در نظر داشته باشید که چند محصول دیگر مانند ایرپاد، اپل واچ و... هم در کنار گوشی آیفون خود بخرید. اما مسئله قیمت آیفون 14 و پرداخت یک جای این محصولات می‌تواند جلوی این تصمیم شما را بگیرد یا شما را وادار به انتظار و صبر برای جمع‌آوری یک پس‌انداز دیگر کند! اینجاست که با مزیت بعدی خرید قسطی آیفون 14 روبه‌رو می‌شوید؛ یعنی خرید هم‌زمان آیفون با سایر محصولات دلخواه خود (مثل لوازم جانبی موبایل).

  1. کیفیت بالای محصولات اپل

کیفیت بالا و مرغوبیت تمام محصولات اپل از جمله آیفون، جزو مهم‌ترین مزایای این برند و اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن بین کاربران است. این موضوع به آن دلیل است که کمپانی اپل برای تضمین کیفیت محصولات خود، آن‌ها را تحت آزمایش‌های کیفی سخت و سنگینی قرار می‌دهد و سپس روانه بازار می‌کند. از این رو می‌توان گفت پرداخت چنین هزینه‌ای برای خرید قسطی آیفون 14 ارزش آن را دارد.

  1. پرستیژ و کلاس کاری بالا

یکی از موضوع‌هایی که بعضی افراد را ترغیب به خرید گوشی‌های اپل می‌کند، پرستیژ و کلاس کاری بالای این محصول است! به هر حال آیفون‌ها بهترین و جذاب‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند که داشتن آن‌ها حس خوبی به افراد منتقل می‌کند.

آیفون 14 را از کجا قسطی بخریم؟

در صورتی که مایلید گوشی خود را به صورت قسطی، مستقیم و بدون واسطه از واردکننده اصلی آن بخرید، به فروشگاه اینترنتی مای تل مراجعه کنید. در مای تل می‌توانید بدون نیاز به ضامن، اقدام به خرید آیفون 14 کنید. این شرکت واردکننده رسمی انواع گوشی‌های اپل، سامسونگ و شیائومی و لوازم دیجیتال است و از این رو به دلیل عدم وجود واسطه بین فروشنده و مشتری، قیمت بسیار مناسب و مقرون ‌به ‌صرفه‌تری نسبت به فروشگاه‌های دیگر دارد. همچنین اغلب محصولات موجود در این سایت تحت گارانتی 18 ماهه مای تل هستند و از این بابت نگرانی شما درباره خرید آنلاین را رفع می‌کنند. نکته مثبت دیگر خرید از این فروشگاه، به طرح اقساط آن مربوط می‌شود که به صورت زیر است:

  • سود اقساط 2.5 درصدی که نسبت به سایر رقبا کمتر است.
  • پیش پرداخت حداقل 30 درصدی از کل مبلغ محصول و پرداخت مابقی آن در اقساط بین 2 تا 18 ماهه

برای خرید قسطی گوشی کافی است وارد وب‌سایت مای تل شوید و بدون هیچ معطلی به صورت کاملا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، همچنین در صورتی که مایل باشید با مراجعه حضوری به فروشگاه مای تل در کمتر از نیم ساعت سفارش خود را ثبت و گوشی آیفون خود را تحویل بگیرید.

 

تگ ها : #خرید قسطی ایفون 14 #خرید قسطی iphone 14 #مای تل #خرید قسطی آیفون #خرید قسطی موبایل #خرید قسطی گوشی