تبلیغات در گوگل کاری بسیار ساده و مفید است که به درد کسب و کارها میخورد. مفهوم سایت و خدمات طراحی سایت موزیک را نیز گسترش می دهیم.
تبلیغات در گوگل
گوگل انواع مختلفی از کمپین های مختلف را ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید:
کمپین جستجو
نمایش کمپین
کمپین خرید
کمپین ویدیویی
کمپین اپلیکیشن
بیایید اکنون نگاهی به هر نوع کمپین بیندازیم تا ببینیم چگونه کار می کنند - و کدام یک را باید انتخاب کنید.
کمپین جستجو
تبلیغات کمپین جستجو به عنوان یک تبلیغ متنی در صفحه نتایج برای کلمه کلیدی ظاهر می شود. اینها تبلیغاتی هستند که احتمالاً بیشتر با آنها آشنا هستید. آنها در صفحه نتیجه جستجو با علامت سیاه "تبلیغ" در کنار URL ظاهر می شوند.
کمپین خرید
کمپین خرید به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به روشی بسیار بصری تر تبلیغ کنید. اگر یک محصول فیزیکی دارید، تبلیغات Google Shopping میتوانند با نمایش مستقیم محصول شما به مشتریان، سرنخهای واجد شرایط دریافت کنند.
نمایش کمپین
شبکه نمایش از شرکای وب سایت گسترده گوگل برای نمایش تبلیغات شما در وب سایت های مختلف در سراسر اینترنت استفاده می کند. برخی از مزایای استفاده از شبکه نمایش، دسترسی آن است. Google با بیش از دو میلیون وبسایت شریک است و به بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت دسترسی پیدا میکند تا اطمینان حاصل کند که تبلیغ شما تا حد ممکن در معرض دید عموم قرار میگیرد. خود تبلیغات نیز از نظر سبک انعطاف پذیر هستند. تبلیغ شما می تواند گیف، متن، ویدیو یا تصویر باشد.
با این حال، آنها بدون جنبه های منفی خود نمی آیند. ممکن است تبلیغات شما در وبسایتهایی که نمیخواهید ظاهر شوند یا در مقابل ویدیوهایی که نمیخواهید برندتان با آنها مرتبط باشد، نمایش داده شود. در طول چند سال گذشته این موضوع بیشتر از «Adpocalypses» مختلف YouTube مشهود نبوده است. با این حال، اگر مراقب مکان قرار دادن تبلیغات خود باشید، شبکه نمایش میتواند مکانی عالی برای به دست آوردن سرنخ باشد.
سایت
وب سایت مجموعه ای از بسیاری از صفحات وب است و صفحات وب فایل های دیجیتالی هستند که با استفاده از HTML (HyperText Markup Language) نوشته می شوند. برای اینکه وب سایت خود را در دسترس همه افراد جهان قرار دهید، باید آن را در یک رایانه متصل به اینترنت بصورت شبانه روزی ذخیره یا میزبانی کنید. چنین کامپیوترهایی به عنوان وب سرور شناخته می شوند. صفحات وب سایت با لینک ها و فرامتن پیوند داده شده اند و یک رابط و طراحی مشترک دارند. این وبسایت همچنین ممکن است حاوی اسناد و فایلهای اضافی مانند تصاویر، ویدیوها یا سایر داراییهای دیجیتال باشد.
با هجوم اینترنت به هر حوزه ای، ما وب سایت هایی را برای انواع دلایل و اهداف می بینیم. بنابراین، همچنین میتوان گفت که یک وبسایت را میتوان به عنوان یک محیط دیجیتالی نیز در نظر گرفت که قادر به ارائه اطلاعات و راهحلها و ارتقای تعامل بین افراد، مکانها و چیزها برای پشتیبانی از اهداف سازمانی است که برای آن ایجاد شده است.
طراحی سایت موزیک
از عناصری که می توانید در طراحی سایت موزیک استفاده کنید، تصاویر متحرک هستند.
تصاوير متحرك
هزاران تکنیک انیمیشن سازی وب وجود دارد که می تواند به طراحی شما کمک کند تا توجه بازدیدکننده را جلب کند و به بازدیدکنندگان اجازه دهد تا با ارائه بازخورد با سایت شما تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، افزودن دکمهها یا فرمهای «لایک» میتواند بازدیدکنندگان سایت شما را درگیر کند. اگر در طراحی وب تازه کار هستید، توصیه می کنیم انیمیشن های خود را ساده نگه دارید تا از مداخله توسعه دهندگان جلوگیری کنید.
سرعت
هیچ کس یک وب سایت کند را دوست ندارد. انتظار بیش از چند ثانیه برای بارگیری یک صفحه می تواند به سرعت بازدید کننده را از ماندن یا بازگشت به سایت شما باز دارد. صرف نظر از زیبایی، اگر سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، در جستجو عملکرد خوبی نخواهد داشت (یعنی رتبه بالایی در گوگل کسب نخواهد کرد).
سازندگان برتر سایت معمولاً محتوای شما را برای بارگذاری سریعتر فشرده میکنند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. حتماً تحقیق کنید که کدام سازندگان سایت برای محتوایی که در سایت خود خواهید داشت بهترین کار را خواهند داشت. به عنوان مثال، PageCloud تصاویر شما را برای اطمینان از زمان بارگذاری سریع برای سایت هایی با عکس های بزرگ و/یا چندتایی بهینه می کند.
ساختار سایت
ساختار یک وب سایت نقش مهمی در تجربه کاربری (UX) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارد. کاربران شما باید بتوانند به راحتی در وب سایت شما بدون مواجهه با مشکلات ساختاری حرکت کنند. اگر کاربران هنگام تلاش برای پیمایش در سایت شما گم می شوند، به احتمال زیاد "خزنده ها" نیز هستند. خزنده (یا ربات) یک برنامه خودکار است که در وب سایت شما جستجو می کند و می تواند عملکرد آن را تعیین کند. ناوبری ضعیف می تواند منجر به تجربه کاربری و رتبه سایت ضعیف شود.
سازگاری بین مرورگرها و بین دستگاه ها
یک طراحی عالی باید در همه دستگاه ها و مرورگرها (بله، حتی اینترنت اکسپلورر) زیبا به نظر برسد. اگر سایت خود را از ابتدا میسازید، توصیه میکنیم از یک ابزار تست مرورگر متقابل استفاده کنید تا این فرآیند خستهکننده سریعتر و کارآمدتر شود. از سوی دیگر، اگر از یک پلت فرم ساخت وب سایت استفاده می کنید، آزمایش مرورگر متقابل معمولاً توسط تیم توسعه شرکت انجام می شود و به شما امکان می دهد روی طراحی تمرکز کنید.
حال که با مفاهیم اولیه در این بخش آشنا شدید، می توانید به وب سایت iransite.com سر بزنید و سایت مورد نظر خود را سفارش دهید تا متخصصان آنها، در اسرع وقت پروژه شما را تکمیل کنند.